Sisällysluettelo:
YLEISET:
Mitä ToriDiili maksaa?
Näkyvätkö osoitetietoni kaikille ToriDiili -ilmoituksissani?
Voinko ottaa yhteyttä myyjään ilman ToriDiili -tarjouksen tekemistä?
Toimiiko ToriDiili Ahvenanmaalla?
Miten toimitus ja kuljetus toimii ToriDiilissä?
Täytyykö minun käyttää ToriDiiliä?
OSTAJALLE:
Miten vaihdan osoitteeni ToriDiiliä varten?
Ovatko rahani turvassa?
Miten paljon toimitus maksaa?
Täytyykö ostajan maksaa toimituskulut?
Mitä ToriDiili -palvelumaksu tarkoittaa?
Onko palvelumaksua pakko maksaa?
Täytyykö minun maksaa ilmoituksessa mainittu hinta?
Tein ostotarjouksen, mutta sitä ei hyväksytty. Miksi näin kävi?
Tarjoustani ei hyväksytty. Miten saan rahani takaisin?
Voinko perua ostotarjouksen?
Mikä on Adyen?
Milloin rahat veloitetaan tililtäni, jos maksan MobilePaylla tai kortilla?
Kuinka kauan paketin saapuminen kestää?
Paketti ei ole tullut perille, vaikka saamani viestin mukaan se on toimitettu. Mitä minun pitäisi tehdä?
Tuote ei vastaa ilmoitusta tai se on vaurioitunut kuljetuksen aikana. Haluan saada alennusta hinnasta tai pysäyttää kaupat. Mitä voin tehdä?
Tavara ei ollutkaan sopiva, ja haluan palauttaa sen. Voinko tehdä niin?
Mitä tapahtuu, jos pakettia ei noudeta määräaikaan mennessä? Lähetetäänkö se takaisin myyjälle?
MYYJÄLLE:
Mistä voin vaihtaa tilinumeroni maksuja varten? / Minne maksu ToriDiilistä on mennyt?
Mitkä ovat vaihtoehtoni ToriDiilin pakettikokojen suhteen?
Kuinka lähetän paketin?
Olen valinnut väärän kokoisen paketin. Mitä voin tehdä?
Voinko myydä ToriDiilillä kaikkien Tori-osastojen tavaroita?
Voinko hyödyntää ToriDiiliä useita kertoja samassa ilmoituksessa?
Milloin saan rahani?
Ostaja on pysäyttänyt maksun. Mitä nyt tapahtuu?
Olen myynyt tavaran. Missä rahani ovat ja milloin saan ne?
Saanko rahani MobilePayhyn?
Mistä voin tarkistaa kauppojeni tilan?
Paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana. Mitä voin tehdä?
Paketti ei koskaan saapunut ostajalle. Mitä voin tehdä?
Mitä tapahtuu, jos ostaja ei nouda lähettämääni pakettia noutopisteestä?
Yleiset:
Mitä ToriDiili maksaa?
Ostaja maksaa ToriDiiliin liittyvät maksut. Myyjälle ei siis koidu ToriDiilin käytöstä minkäänlaisia kuluja. Pakkausmateriaali ja tuotteen asiallinen pakkaaminen on myyjän vastuulla, ja siihen voi käyttää omia materiaaleja tai ostaa pakkausmateriaalit kaupasta. ToriDiilin hinta koostuu tavaran hinnasta, toimituskuluista sekä palvelumaksusta:
- Ostaja voi ehdottaa tavaralle hintaa. Tarjous voi siis olla yli tai alle alkuperäisen hinnan, ja myyjä lopulta päättää, minkä tarjouksista hän hyväksyy.
- Kuljetusmaksu määräytyy paketin koon mukaan. Myyjä on vastuussa siitä, että oikea pakettikoko on valittu ilmoitusta jätettäessä.
- ToriDiili -palvelumaksu määräytyy sovitun kauppahinnan mukaan ja on maksu palvelun käytöstä ja asiakaspalvelusta.
- Ostaja näkee tämän kaiken eriteltynä tehdessään ToriDiiliä myyjän kanssa.
Näkyvätkö osoitetietoni kaikille ToriDiili -ilmoituksissani?
Tori ei näytä yhteystietoja toisille käytäjille, eikä niitä ToriDiilissä tarvitse erikseen kertoa toisille viesteissä. Ostajan ja myyjän yhteystietoja saattaa näkyä kuljetusyhtiön sovelluksissa sekä osoitetarroissa.
Voinko ottaa yhteyttä myyjään ilman ToriDiili -tarjouksen tekemistä?
Kyllä. Voit ottaa yhteyttä myyjään ilmoituksen yhteydessä olevan "ota yhteyttä myyjään" napin kautta:

Toimiiko ToriDiili Ahvenanmaalla?
Valitettavasti ei. Jos Ahvenanmaalta lähetettäessä ja sinne vastaanotettaessa on sovittava lähetyksestä ja maksusta erikseen ilman ToriDiiliä.
Miten toimitus ja kuljetus toimii ToriDiilissä?
Tällä hetkellä meillä on kaksi kuljetuskumppania, Posti ja Matkahuolto. Kun myyjä hyväksyy hänen ilmoitukseensa tehdyn tarjouksen, luodaan samalla koodi joka sisältää sekä lähettäjän että vastaanottajan tiedot (nämä tiedot kysytään Torissa molemmilta osapuolilta erikseen, ostajalta tarjousta tehdessä ja myyjältä ilmoitusta tehdessä ja/tai tarjousta hyväksyttäessä). Tämä koodi annetaan myyjälle kirjoitettavaksi paketin päälle, ja samalla kuljetuskumppanillamme on tieto lähetyksestä ja sen sisältämistä tiedoista. Tämän vuoksi myyjän tarvitsee vain pakata tavaransa siten että se on korkeintaan valitsemansa pakettikoon mittainen, kirjoittaa koodi paketin päälle ja viedä paketti kuljetuskumppanin palvelupisteelle.
Tämän jälkeen paketti on kuljetuskumppanin hallussa, ja toimitetaan vastaanottajalle joko suoraan hänen postiluukkuunsa (koskee Postin toimittamaa Pikkupakettia) tai sopivimpaan noutopisteeseen / pakettiautomaattiin.
Molemmilla osapuolilla on vastuita ja aikarajoja siitä hetkestä alkaen, kun myyjä hyväksyy tarjouksen ja ToriDiili on sitova osapuolten välillä. Aikarajat ja vastuut viestitään osapuolille ToriDiilin statussivulla sekä viesteissä. Mikäli toinen osapuoli ei pysy hänelle annetuissa aikarajoissa, voi ToriDiili raueta ja toinen, moitteeton osapuoli hyötyy. Pidäthän siis huolen että pysyt vastuissasi ja aikarajoissasi!
Täytyykö minun käyttää ToriDiiliä?
Ei. Voit käyttää Toria ja jättää ilmoituksia ilman ToriDiiliä valitsemalla alimman pakettikokoa koskevan vaihtoehdon jättäessäsi ilmoitusta.
Jos kyseessä on erityisen kallis tai helposti särkyvä tuote, ei välttämättä kannata käyttää ToriDiiliä, vaan ohittaa ToriDiili-vaihtoehto ilmoitusta luodessa ja sopia mahdollisesta erityistä huolta vaativasta kuljetuksesta tai noudosta erikseen ostajan kanssa. Erikoiskäsittelyä vaativat lähetykset eivät kuulu ToriDiilin palveluihin. Jos tavara ei sovellu Postin ohjeita tai Matkahuollon ohjeita noudattavaksi lähetykseksi, emme suosittele myöskään ToriDiiliä käytettäväksi. Otathan myyjänä huomioon myös valitsemasi pakettikoon maksimimitat ja noudatat niitä.
Myös ToriDiili -vaihtoehdon ilmoituksissa ostaja voi ottaa myyjään yhteyttä tavallisesti viestin kautta napsauttamalla "ota yhteyttä myyjään" -painiketta ilmoituksessa. Tämä on hyödyllistä myös lisäkysymysten kannalta ennen tarjouksen tekemistä.
Jos olet ostaja
Miten vaihdan osoitteeni ToriDiiliä varten?
Osoitetieto ToriDiilissä ei ole yhteydessä oman Tori-profiilisi osoitetietoon. Osoitetieto ToriDiilissä on tarjouskohtainen.
Tarjouksenteon loppuvaiheessa sinulle näytetään yhteenveto ennen katevarauksen tekemistä ja tarjouksen lähettämistä myyjälle.
Voit muokata yhteys- ja osoitetietoja "Osoitetiedot" -kohdan "muokkaa" -painikkeen kautta. Ensin sinua pyydetään tarkastamaan nimesi ja puhelinnumerosi. Tämän jälkeen klikkaa "seuraava", jonka jälkeen pääset muokkaamaan osoitettasi.
Jos klikkaat "muista tiedot", Tori muistaa nämä yhteystiedot seuraavissa ToriDiileissäsi. Jos vaihdat osoitettasi tarjouksenteossa, sinua pyydetään myös valitsemaan noutopiste uudelleen.
Ovatko rahani turvassa?
Kyllä. Ostos näkyy tililläsi katevarauksena siihen asti kunnes myyjä hyväksyy tarjouksesi. Tämän jälkeen summa siirtyy maksukumppanimme Adyenin hallinnoimalle etutilille ja siirtyy tilisiirtona myyjän tilille kun olet vastaanottanut tavaran. Maksua myyjälle voi lykätä jos ilmenee epäselvyyksiä.
Miten paljon toimitus maksaa?
Toimituksen hinta riippuu paketin koosta. Tori ei vastaa lisäkuluista, jotka johtuvat myyjän väärän pakettikoon valitsemisesta.

Täytyykö ostajan maksaa toimituskulut?
Normaalisti kyllä. Mikäli myyjä valitsee ilmoitusta jättäessään maksavansa postituksen, on ToriDiili ilmoituksen osalta ostajalle postikuluton.
Mitä ToriDiili -palvelumaksu tarkoittaa?
ToriDiili on palvelu, joka pitää rahasi turvassa, kunnes olet vastaanottanut ostamasi tavaran ja varmistanut, että kaikki on kunnossa. Tavaran hinta vaikuttaa tämän maksun suuruuteen. Palvelumaksu on maksu saamastasi tuesta ja kaikista palveluista jotka kuuluvat ToriDiilin käyttöön.
Onko palvelumaksua pakko maksaa?
Kyllä. Se on osa ToriDiiliä, sen teknistä ylläpitoa ja siihen kuuluvaa asiakaspalvelua.
Täytyykö minun maksaa ilmoituksessa mainittu hinta?
Ei välttämättä. Voit tehdä tavarasta tarjouksen eri hinnalla. Sen jälkeen myyjä päättää, hyväksyykö hän tarjouksesi vai ei. "Osta heti" -ominaisuudella maksetaan automaattisesti myyjän asettama pyyntihinta.
Esimerkki tarjouksentekovaiheen hintakentästä ostajalle:

Tein ostotarjouksen, mutta sitä ei hyväksytty. Miksi näin kävi?
Myyjät saavat usein lukuisia yhteydenottoja ja voivat itse valita, kenelle myyvät. Ostajaksi valikoitunut henkilö teki ehkä ostotarjouksen ennen sinua tai tarjoutui maksamaan tavarasta kalliimman hinnan.
Kauppoja varten varatun summan varaus poistuu tililtäsi pankkisi käytäntöjen mukaisesti, jos myyjä hylkää ostotarjouksesi. Näin käy myös, jos ostotarjoustasi ei hyväksytä eikä hylätä 48 tunnin kuluessa tarjouksen tekemisestä.
Tarjoustani ei hyväksytty. Miten saan rahani takaisin?
Kun teet ostotarjouksen toimituskulut sisältävällä hinnalla, tilillesi tehdään ostotarjouksen summaa vastaava katevaraus. Rahoja ei siis vielä veloiteta. Katevaraus poistuu, mikäli sinua ei valita ostajaksi.
Voinko perua ostotarjouksen?
Voit perua ostotarjouksesi, jos myyjä ei ole vielä hyväksynyt sitä.
Voit perua ostotarjouksesi siirtymällä kohtaan Oma Tori – ToriDiili ja napsauttamalla haluamaasi ilmoitusta.
Kun peruutat tarjouksesi, tarjouksesi peruuntuu ja saat varatut rahat takaisin.
Mikä on Adyen?
Adyen on Torin käyttämä maksuratkaisu. Se pitää ostajan rahat turvassa siihen saakka kunnes ne maksetaan myyjälle.
Kun saat maksun kaupasta, verkkopankissa näkyy maksajana Vend Marketplaces Oy.
Adyenin käyttöehdot voit lukea täältä.
Milloin rahat veloitetaan tililtäni, jos maksan MobilePaylla tai kortilla?
Kun teet ostotarjouksen, tilillesi tehdään maksun summaa vastaava katevaraus. Se on voimassa siihen saakka, että myyjä hyväksyy tarjouksen. Tämän jälkeen rahat siirtyvät maksukumppanillemme Adyenille ja ne maksetaan sieltä suoraan myyjälle, kun olet vastaanottanut ja tarkastanut pakettisi tai viimeistään 24 tunnin päästä siitä, kun kuljetuskumppanimme on rekisteröinyt paketin luovutetuksi.
Kuinka kauan paketin saapuminen kestää?
Tämä riippuu siitä, mistä päin maata paketti lähetetään ja minne se toimitetaan.
Paketti saapuu ostajalle yleensä 1–5 päivän kuluessa lähetyksestä. Toimitusaika voi olla pidempi, jos paketti kulkee pitkän matkan esimerkiksi etelästä pohjoiseen.
Voit tarkistaa Postipaketin arvioidut toimitusajat täältä.
Paketti ei ole tullut perille, vaikka saamani viestin mukaan se on toimitettu. Mitä minun pitäisi tehdä?
Postin pikkupaketit toimitetaan suoraan osoitteeseen tai jätetään ovelle. Tarkista vielä kerran, ettei pakettia ole toimitettu postilaatikkoosi. Tarkista myös, ettei pakettia ole vahingossa toimitettu naapurillesi. Jos et silti löydä pakettiasi, ota yhteyttä Postiin.
Lue tästä, mitä ToriDiilissä tulee tehdä kuljetusongelmia havaittaessa.
Tuote ei vastaa ilmoitusta tai se on vaurioitunut kuljetuksen aikana. Haluan saada alennusta hinnasta tai pysäyttää kaupat. Mitä voin tehdä?
Maksun voi peruuttaa 24 tunnin ajan paketin vastaanottamisen jälkeen. Voit tehdä peruutuksen sivulla, jolla näet kauppojen tilan. Tämä sivu löytyy kaikkien Tori-kauppojesi yhteenvedosta. Napsauta Oma Tori ja tämän jälkeen ToriDiili.
Ostajan kannattaa aina ensimmäiseksi ottaa yhteyttä myyjään ja yrittää selvittää asiaa Torin viestipalvelun kautta. Suora yhteydenotto on aina ensisijaisesti tehokkain tapa selvittää ongelma. Mikäli yhteydenotto ei tuota tulosta, ota yhteyttä Torin asiakaspalveluun.
Voit olla oikeutettu korvaukseen, jos tavara on vaurioitunut kuljetuksen aikana. Jos vastaanottamasi tavara on vaurioitunut kuljetuksessa, pysäytä maksu ja ota yhteyttä Postiin tai Matkahuoltoon (kuljetusvahingot@matkahuolto.fi) asian selvittämiseksi. Tapahtunut on voitava todistaa esimerkiksi dokumentoimalla puutteet ja vauriot sekä tavaran pakkaus ja kääreet. Myyjä on vastuussa tuotteen asianmukaisesta pakkaamisesta. Tuote on pakattava siten, että se kestää esimerkiksi pudotuksen kolmesta metristä.
Voit tarkistaa Postin pakkausohjeet tästä.
Matkahuollon pakkausohjeet täällä.
Kuljetuksen aikana syntyneistä vahingoista on ilmoitettava suoraan kuljetusyhtiölle ja informoitava Toria tapahtuneesta.
Lue tästä, miten sinun tulee toimia jos vastaanottamasi tuote ei vastaa ilmoitettua.
Lue tästä, mitä ToriDiilissä tulee tehdä kuljetusongelmia havaittaessa.
Tavara ei ollutkaan sopiva, ja haluan palauttaa sen. Voinko tehdä niin?
Et. ToriDiiliä käytettäessä ei ole palautusmahdollisuutta, koska emme ole perinteinen verkkokauppa vaan kauppapaikka, joka mahdollistaa ostamisen ja myymisen yksityishenkilöiden välillä. Tavaran hinta maksetaan siis myyjälle tavalliseen tapaan. Mikäli vastaanottamasi vaatteen kokomerkintä on sama kuin myyjän ilmoittama koko, ei ole syytä keskeyttää maksua.
Halutessasi voit myydä tavaran eteenpäin Torissa tai ottaa suoraan yhteyttä myyjään ja sopia tavaran palauttamisesta jollakin muulla tavalla.
Mitä tapahtuu, jos pakettia ei noudeta määräaikaan mennessä? Lähetetäänkö se takaisin myyjälle?
Kun paketti saapuu noutopaikkaan, sinulla on noin kuusi päivää aikaa noutaa se. Jos et nouda pakettia määräaikaan mennessä, paketti voidaan lähettää automaattisesti takaisin myyjälle ja ostajan maksama kauppasumma tilitetään myyjälle. Jos tavara palautetaan koska ostaja ei noutanut sitä ja tavara katoaa palautuksen aikana, myyjä ei voi vaatia korvausta kadonneesta tavarasta, koska hän on jo ehtinyt saada siitä maksun. Noudatathan siis ToriDiilin tilasivulla sinulle annettuja määräaikoja.
Jos olet myyjä:
Mistä voin vaihtaa tilinumeroni maksuja varten? / Minne maksu ToriDiilistä on mennyt?
Voit tarkistaa ja vaihtaa tilinumerosi tulevia maksuja varten paikasta Oma Tori > Asetukset > Maksut > Maksutiedot. Jos et ole varma, minne maksu ToriDiilistä on mennyt, tämä on myös oikea paikka tarkistaa asia.
Mitkä ovat vaihtoehtoni ToriDiilin pakettikokojen suhteen?

Jos pakettisi on suurempi kuin yllä, tai et halua aktivoida ToriDiiliä ilmoituksellesi, ole hyvä ja valitse "En voi lähettää tavaraa" ja sovi noudosta ostajan kanssa erikseen vanhaan tapaan.

Kuinka lähetän paketin?
Kun hyväksyt tarjouksen, saat koodin kirjoitettavaksi paketin päälle. Toimita paketti lähimpään Postin tai Matkahuollon palvelupisteeseen.
ToriDiilin paketteja ei tällä hetkellä suositella vietäväksi lokeroihin mikäli valittu kuljetuskumppani on Posti. Pakettikokojen räätälöidyn luonteen vuoksi emme voi taata, että paketti sopii Postin lokeroon. Viethän paketin siis palvelupisteelle jos kuljetusyhtiönä on Posti!
Huom! Ethän jätä pakettia missään tilanteessa kadulta löytyviin Postin oransseihin postilaatikkoihin.
Olen valinnut väärän kokoisen paketin. Mitä voin tehdä?
- Voit muokata ilmoituksesi valitun paketin kokoa niin kauan, kun et ole hyväksynyt sille ostotarjousta. Klikkaa vain "muokkaa ilmoitusta", ja valitse uusi pakettikoko.
- Jos olet jo hyväksynyt ostotarjouksen, pakkauskokoa ei voi enää muuttaa kyseiselle ilmoitukselle. Siinä tapauksessa peru kauppa, poista ilmoitus, luo uusi ilmoitus ja kerro asiasta ostajalle. Ostaja tekee uuden tarjouksen uuteen ilmoitukseen, ja raha vanhasta tarjouksesta palautuu hänelle 1-5 arkipäivässä.
Voinko myydä ToriDiilillä kaikkien Tori-osastojen tavaroita?
Et. Meillä on neljä erikokoista pakkauskokovaihtoehtoa, joista suurimman enimmäispaino on 25 kg ja enimmäispituus 150 cm. Tämä tarkoittaa, että ToriDiilillä ei voi myydä esimerkiksi jääkaappia, pesukonetta, sohvaa, sänkyä tai muita suuria huonekaluja ja tavaroita. Tällaiset tuotteet on noudettava myyjältä itse tai kuljetuksesta on sovittava muulla tavoin.
ToriDiiliä ei luonnollisestikaan voi käyttää eläinten lähettämiseen. Tutustuthan käyttämäsi kuljetusyhtiön rajoituksiin ja sääntöihin ennen lähettämistä.
Voinko hyödyntää ToriDiiliä useita kertoja samassa ilmoituksessa?
Et. Voit käyttää ToriDiiliä vain kerran ilmoitusta kohti. Kun hyväksyt yhden ostotarjouksen, Osta ToriDiilillä -painike häviää ilmoituksesta. Jos haluat myydä ToriDiilillä muita tavaroita, sinun on luotava uusi ilmoitus.
Ilmoitukselle luodaan tilauksen yhteydessä yksilöllinen koodi. Tätä koodia voi käyttää vain kerran yhteen pakettiin.
Milloin saan rahani?
Kun ostaja on vastaanottanut tavaran, hänellä on 24 tuntia aikaa tarkistaa että kaikki on kunnossa. Sen jälkeen rahat tilitetään myyjälle.
Rahat näkyvät tilillä tavallisesti viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Ostaja on pysäyttänyt maksun. Mitä nyt tapahtuu?
Kun ostaja vastaanottaa paketin, hänellä on 24 tuntia aikaa keskeyttää maksu, jos tuote on viallinen tai se poikkeaa ilmoituksessa kuvatusta. Tori voi tilittää rahat osapuolten kesken riitauttamisen seurauksena.
Lue tästä, miten tulee toimia jos ostaja ilmoittaa ongelmasta tavaran kanssa.
Ensimmäiseksi ostajan ja myyjän tulee selvittää asia Torin viestipalvelun välityksellä ja yrittää sopia mahdollisesta hinnanalennuksesta tai tuotteen palauttamisesta. Jos ostaja ja myyjä eivät pääse yhteisymmärrykseen, asia voidaan riitauttaa kumman tahansa osapuolen toimesta Torin arvioitavaksi. Tori arvioi tapauksen käyttöehtojen mukaisesti ja tekee asiassa päätöksen.
Pyydämme tarvittaessa osapuolilta kuvia tavarasta ja esitämme heille tarkistuskysymyksiä, mikäli ostajan ja myyjän välisestä keskustelut eivät anna tarpeeksi hyvää kuvaa tilanteesta. Vertaamme ostajalta saamiamme tietoja myyjän ilmoitukseen, ja pystymme myös näkemään onko myyjän ilmoitukseen tehty muutoksia sen jälkeen kun ostajan tarjous on tehty. Yhteydenottoamme ei missään tilanteessa pidä jäädä odottamaan, vaan osapuolten ensisijainen vastuu on aina toisilleen ja Torin suuntaan. Tori ratkaisee riitatilanteen saatavilla olevien tietojen perusteella, ja tarvittaessa myös kysyy lisätietoa osapuolilta.
Olen myynyt tavaran. Missä rahani ovat ja milloin saan ne?
Rahat ovat kolmannen osapuolen eli Adyenin hallussa siihen sakka, että kaupat on tehty turvallisesti ja myyty tavara on todistetusti kunnossa. Tällä tavalla tilanne on oikeudenmukainen ja turvallinen sekä myyjälle että ostajalle.
Saanko rahani MobilePayhyn?
Et. Vaikka ostaja maksaisi Mobilepayn kautta, rahat tilitetään suoraan Torille ilmoittamallesi pankkitilille.
Mistä voin tarkistaa kauppojeni tilan?
Oma Tori -sivun ToriDiili-kohdassa voit hallinnoida tarjouksia sekä tarkistaa noutokoodin, lähetyksen tilan ja maksun tilan.

Paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana. Mitä voin tehdä?
Kuljetuksen aikana syntyneistä vahingoista on ilmoitettava suoraan kuljetusyhtiölle ja tämän jälkeen Torille.
HUOM! Ilmoitukseen on liitettävä selvitys paketin sisällöstä ja sisällön arvosta sekä kuvia vahingoittuneesta tavarasta tai pakkauksesta. Tavaran pakkaaminen asianmukaisesti on myyjän vastuulla, ja pakkaustapa vaikuttaa korvaustapauksen käsittelyyn. Kuljetusyhtiö määrittelee korvauksen suuruuden.
Lue tästä, mitä ToriDiilissä tulee tehdä kuljetusongelmia havaittaessa.
Paketti ei koskaan saapunut ostajalle. Mitä voin tehdä?
Jos paketti ei ole saapunut ostajalle, ota yhteyttä tavaran toimittaneeseen kuljetusyhtiöön, jotta he voivat selvittää asiaa. Ota myös Torin asiakaspalveluun yhteyttä ja kerro meille kuljetusyhtiöltä saamasi tapausnumero. Tarkemmat ohjeet löydät allaolevasta linkistä.
Lue tästä, mitä ToriDiilissä tulee tehdä kuljetusongelmia havaittaessa.
Mitä tapahtuu, jos ostaja ei nouda lähettämääni pakettia noutopisteestä?
Ostajalla on noin 6 päivää hakea paketti siitä hetkestä alkaen, kun Tori ilmoittaa hänelle paketin olevan noudettavissa.
Jos ostaja ei pysy hänelle annetuissa aikarajoissa noudon suhteen, jatkamme maksua myyjälle automaattisesti tästä huolimatta.
Lähetys saattaa jälkikäteen palautua myyjälle ja hän saattaa joutua maksamaan lisämaksun kuljetusliikkeelle, mikäli haluaa vastaanottaa palautuslähetyksen. Myyjä voi itse päättää haluaako näin tehdä, mutta ToriDiili-kaupoista rahat maksetaan myyjälle joka tapauksessa.
Lue lisää: ToriDiili - Turvallinen maksu ja sujuva toimitus.