Ota yhteyttä
Hyvä torittaja! Varo huijauksia! Torilla ei ole omaa maksujärjestelmää tai kuriiri- tai kuljetuspalvelua. Jos sinua kaupanteon yhteydessä pyydetään vahvistamaan maksu linkin kautta, antamaan maksutietosi tai sinut ohjataan Torin maksusivustolle, älä suorita maksua vaan ota yhteys Tori-tukeen.
  1. Tori.fi
  2. Yleiset
  3. Käyttäjätilin hallinnointi

Schibsted-tilin turvaaminen ja kaksivaiheinen tunnistautuminen

Sain Schibstediltä sähköpostia koskien kirjautumistietojeni vuotamista. Mitä tämä tarkoittaa?

 

Jos olet saanut Schibstediltä sähköpostia koskien kirjautumistietojesi mahdollista vuotamista ulkopuolisen tahon käsiin, voi tilisi olla vaarassa.

 

Olet saanut viestin, sillä olemme löytäneet tietosi osana palvelumme ulkopuolella tapahtunutta tietovuotoa. Tästä johtuen olemme lähettäneet sinulle sähköpostia ja kehoittaneet vaihtamaan salasanasi mahdollisimman pian. Estääksemme muita tahoja kirjautumasta tilillesi ja pitääksemme tilisi turvassa, suosittelemme vahvasti myös kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön ottamista.

 

Miten turvaan tilini?

Turvataksesi tilisi tulee sinun vaihtaa salasanasi sellaiseen, jota et ole käyttänyt aiemmin. Voit vaihtaa salasanasi joko sähköpostiisi lähettämämme linkin kautta tai suoraan Schibsted-tililläsi. Lisäksi suosittelemme kaksivaiheisen tunnistautumisen lisäämistä sisäänkirjautumisen yhteyteen, ja sen pitämistä käytössä myös tulevaisuudessa. Tämä jokaisen kirjautumisen yhteydessä tehtävä lisätty tunnistautumisen taso vahvistaa tilisi turvallisuutta.


→ Vaihda salasanasi täällä
→ Ota käyttöön kaksivaiheinen tunnistautuminen

 

Miten voin tarkistaa, onko salasanani vuotanut?

Jos olet huolissasi salasanasi vuotamisesta, voit tarkistaa tilanteen kirjoittamalla käyttäjänimesi tai salasanasi Have I Been Pwned -sivustolle. Jos salasanasi on vuotanut, ilmoittaa palvelu tästä sinulle sekuntien kuluessa. Jos joku on yrittänyt murtautua tilillesi, verkkosivu tekee työn puolestasi ja tarkistaa salasanasi mahdollisen vuodon. Suosittelemme Have I Been Pwned -sivuston käyttöä, sillä palvelu ei tallenna tietojasi tavalla, joka voitaisiin johtaa sinuun.

 

Miten Schibsted pitää käyttäjiensä tilit turvassa?

Schibsted työskentelee jatkuvasti estääkseen salasanojen vuotamisen ulkopuolisten tahojen käsiin. Tarkistamme, mitkä vuodetuista salasanoista löytyvät listoilta – samalla tavalla kuin esimerkiksi Google tekee. Jos salasanasi löytyy kyseiseltä listalta, ilmoitamme sinulle asiasta sähköpostitse ja pyydämme sinua vaihtamaan salasanasi välittömästi sekä ottamaan kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön tililläsi.


Nämä salasanojen tarkastukset tehdään täysin nimettömästi. Lista, jota vertaamme käyttäjiemme salasanoihin, saadaan Have I Been Pawned -verkkosivun kautta.

 

Mikä on kaksivaiheinen tunnistautuminen?

Kaksivaiheinen tunnistautuminen on ylimääräinen turvallisuustoimenpide, joka lisätään tilillesi salasanan pyytämisen ohelle. Suosittelemme kaksivaiheisen tunnistautumisen ottamista käyttöön, jotta kirjautumistietosi ja tilisi pysyisivät varmasti turvassa.

Kirjautuessa Schibsted-tilillesi, voit valita tunnistautumistavaksi todennussovelluksen, tekstiviestin tai molemmat.

 

Miten otan kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön tai poistan sen käytöstä?

 

Ota kaksivaiheinen tunnistautuminen käyttöön:

Voit ottaa kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön Schibsted-tililläsi. Tilisi asetuksista voit valita tunnistautumistavaksi todennusovelluksen, tekstiviestin tai molemmat.

 

Ulkoinen linkki: Kaksivaiheinen tunnistautuminen

 

Kun olet ottanut kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön, saat asiasta vahvistuksen sähköpostiisi. Kaksivaiheinen tunnistautuminen lisätään uudeksi sisäänkirjautumisen vaiheeksi salasanan kysymisen ohelle. Halutessasi voit poistaa kaksivaiheisen tunnistautumisen käytöstä tilisi asetuksista.

Poista kaksivaiheinen tunnistautuminen käytöstä: 

 

Voit poistaa kaksivaiheisen tunnistautumisen käytöstä kokonaan tai – useamman tunnistautumistavan ollessa valittuna – poistaa toisen vaihtoehdoista. Tämä onnistuu Schibsted-tilisi asetuksista.

Jos haluat käyttää eri todennussovellusta tai puhelinnumeroa kuin se, jonka olet tallentanut tilisi asetuksiin, tulee sinun poistaa kyseinen todennustapa käytöstä ennen uuden sovelluksen tai numeron ottamista käyttöön. Muistathan myös vahvistaa uuden puhelinnumerosi Schibisted-tililläsi.

Kadonnut laite

Jos sinun täytyy poistaa todennustapa käytöstä, mutta sinulla ei ole pääsyä laitteeseesi, ole yhteydessä Torin asiakastukeen.

Aiheeseen liittyvät artikkelit

  • Schibsted-tili ja rekisteröityminen
  • Miten vaihdan tilini puhelinnumeron?
  • Tekniset ongelmat Torissa
  • Puhelinnumerot poistettu ilmoituksista
  • Kuinka annan palautetta?

Tori - Suomen suurin kauppapaikka

Torin palvelut

  • Hae Torista
  • Jätä ilmoitus
  • Tori-sovellus
  • Tori-nosto

Torin käyttö

  • Asiakaspalvelu
  • Käyttöehdot
  • Tietosuoja
  • Evästeet

Tori yrityksenä

  • Tietoa Torista
  • Tiedotteet
  • Työpaikat
  • Mainosta Torissa
  • Tori-kauppiaaksi
Tori iOS-sovellus App Storessa
Seuraa meitä Facebookissa Seuraa meitä Instagramissa Seuraa meitä YouTubessa Seuraa meitä LinkedInissä
Tori on osa Schibsted-konsernia. Schibsted vastaa tietojesi hallinnasta tällä sivustolla. Lue lisää