Tori on vertaiskaupan edelläkävijä ja Suomen suurin kauppapaikka, jossa vierailee kuukausittain 2,75 miljoonaa eri kävijää. Torissa myyminen ja ostaminen on yksityishenkilöille aina ilmaista. Vuonna 2019 sivustolla vierailtiin yhteensä 330 miljoonaa kertaa ja Toriin jätettiin noin 11,5 miljoonaa ilmoitusta. Torissa myydään ja ostetaan kaikenlaista tavaraa: huonekaluja, harrastusvälineitä ja elektroniikkaa sekä autoja ja asuntoja.
Yli 2,75 miljoonaa suomalaista käyttää Toria joka kuukausi. Torittajista kolmasosa on lapsiperheitä, ja suurin yksittäinen käyttäjäryhmä ovat keskituloiset, kahden hengen taloudessa asuvat yli 35-vuotiaat.
Torissa tehdään yksityishenkilöiden välistä vertaiskauppaa jopa 500 000 kertaa kuukaudessa eli keskimäärin 16 000 kaupantekoa joka päivä.
Torissa vuonna 2019 käydyn vertaiskaupan ympäristövaikutus oli 163 000 tonnia luonnosta säästettyjä hiilidioksidipäästöjä. Ympäristövaikutus syntyy siitä, kun verrataan, että Torista hankitut tuotteet olisi hankittu uusina. Kun hankkii käytettyä, päästöt eivät lisäänny. Vuonna 2019 torituksella kompensoitiin päästömäärä, joka syntyisi 400 km mittaisen rautatien, 850 miljoonan muovipussin, 436 miljoonan alumiinitölkin tai 2,9 miljoonan iPhonen tuotannossa. Säästö vastaa Suomen tuottamia hiilidioksidipäästöjä yhden päivän ajalta ja Helsingin liikennepäästöjä 3 kuukauden ajalta.
Torissa ostetaan, myydään ja viihdytään ajasta ja paikasta riippumatta, ja palveluun tullaan yhä useammin älylaitteilla. Jopa 75 % torittajista käyttää palvelua mobiiliselaimella tai Tori-sovelluksella.
Torin maksuton kauppapaikka sopii koko perheelle, sillä tarkistamme kaikki ilmoitukset ennen niiden julkaisemista. Tiivis yhteistyö viranomaisten kanssa auttaa ehkäisemään huijauksia. Tori toimii sekä verkkoselaimilla että älypuhelinsovelluksilla (Apple iOS ja Android).
Mainostajille Tori tarjoaa väylän tavoittaa suomalaiset kuluttajat erilaisten ostopäätösten äärellä.
Tori.fi kuuluu kansainväliseen Schibsted konserniin.