Tori työskentelee jatkuvasti varmistaakseen, että markkinapaikkamme olisi turvallinen ja ettei siellä olisi luvatonta sisältöä. Työmme sisältää sekä ennaltaehkäiseviä että reaktiivisia sekä kaikenlaisia petosten torjuntaan liittyviä toimenpiteitä.
Ilmoita laittomasta sisällöstä tai uhkauksista/häirinnästä
Jokaisen ilmoituksen yhteydessä suoritamme sisällön laajennetun tarkistuksen varmistaaksemme, että käyttäjä noudattaa ehtojamme. Katsomme jokaisen ilmiannon ja tarkistamme ne huolellisesti.
Kiitos, että autat meitä tekemään turvallisemman markkinapaikan ilmoittamalla epäilyttävästä sisällöstä.
Ilmoita sisällöstä
Jos kohtaat sisältöä, jonka epäilet olevan laitonta tai koet uhkailua/häirintää, voit helposti ilmoittaa siitä meille.
Sinulla on mahdollisuus ilmoittaa seuraavista asioista:
- Ilmianna julkaistuna oleva ilmoitus painikkeella, joka on käytettävissä jokaisen ilmoituksen yhteydessä
-
Ilmianna Torin viestipalvelussa oleva sisältö tai ilmianna käyttäjäprofiili ottamalla yhteyttä suoraan Torin asiakaspalveluun täällä
Huomautus – Jos epäilet petosta ja olet jo antanut henkilökohtaisia tietoja, suosittelemme, että ryhdyt heti toimenpiteisiin tilisi suojaamiseksi. Esimerkkejä näistä suojatoimista voivat olla pankkitilin sulkeminen, salasanojen vaihtaminen ja tapauksen ilmoittaminen poliisille.
Esimerkkejä laittomista ilmoituksista/sopimattomasta käytöksestä, joista voit ilmoittaa:
- Petosyritykset, esim. huijaus / tietojenkalasteluyritykset
- Ilmoitukset, joissa on tavaroita, joita ei saa myydä Suomen lain mukaan tai jotka rikkovat Torin julkaisusääntöjä
- Ilmoitukset, jotka loukkaavat kolmannen osapuolen tekijänoikeuksilla suojattua materiaalia (esim. plagiointi tai valokuvien ja kuvien tai tekstin laiton käyttö)
- Ilmoitukset, jotka sisältävät kiellettyjä aiheita, esim. räjähteiden esiasteita
- Uhkailu / rasistinen / tahallinen loukkaava käyttäytyminen käyttäjältä, jonka kanssa kommunikoit
Torin säännöt ja käyttöehdot
Toiminta ilmiannon kautta
Jokaisen ilmoituksen yhteydessä suoritamme sisällön manuaalisen laajennetun tarkistuksen varmistaaksemme, että käyttäjä noudattaa ehtojamme. Katsomme jokaisen ilmianto raportoinnin läpi manuaalisesti ja tarkistamme ne huolellisesti. Autat meitä tulemaan turvallisemmaksi markkinapaikaksi ilmoittamalla epäilyttäväksi kokemastasi sisällöstä.
Tori työskentelee jatkuvasti varmistaakseen, että alustamme on turvallinen ja vapaa luvattomasta sisällöstä. Työmme sisältää sekä kaikenlaisten petosten ehkäisyn että ehkäisyn.
Jos ilmoituksen sisältö ei riitä päättämään, että se on ehtojemme vastainen, voimme päättää olla ryhtymättä toimenpiteisiin.
Valitusmahdollisuus
Jos haluat valittaa Torin päätöksestä, voit tehdä valituksen Torin sisäisen valitustenkäsittelyjärjestelmän kautta kuuden kuukauden kuluessa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit ottaa meihin yhteyttä lomakkeella täällä. Jopa rekisteröity käyttäjä voi valittaa päätöksestämme.
Valituksessa on oltava selkeät perusteet, joiden perusteella voimme ottaa kantaa. Useiden perusteettomien valitusten lähettäminen voi johtaa tilisi jäädyttämiseen. Tori käsittelee kaikki saapuvat valitukset saapumisjärjestyksessä. Sisäinen valitustenkäsittelytoiminto on maksuton.
Jos kiistaa ei voida ratkaista Torin ja sinun välisillä neuvotteluilla tai sisäisen valitustenkäsittelytoiminnon kautta, sinulla on mahdollisuus siirtää riita hyväksyttyjen tuomioistuimen ulkopuolisten riidanratkaisuelinten käsiteltäväksi (löydä luettelon niistä täältä.) Sinulla on myös oikeus saattaa riita Suomen yleisen tuomioistuimen ratkaistavaksi Helsingin käräjäoikeudessa ensimmäisenä oikeusasteena.