ToriDiili -palvelumaksu on maksu palvelusta, jonka ansiosta kaupat voidaan tehdä turvallisesti. Se sisältää palvelun käytön sekä saamasi asiakastuen palvelun käyttöön liittyen.
ToriDiili on suunniteltu varmistamaan, että ostaja saa oikean tuotteen sovitussa kunnossa ja että myyjä saa sovitusta kaupasta rahat. Tuotteen maksu ja toimitus tapahtuvat Torin kautta, ja kuljetusyritys on Posti. Lähetettävän tuotteen koko ja paino vaikuttavat sen hintaan.
Mitä Palvelumaksu tarkoittaa?
Kyseessä on ToriDiili-palveluun sisältyvä palvelumaksu. Sitä käytettäessä Tori ottaa vastuun ostajan ja myyjän välisestä maksuliikenteestä, mikä antaa käyttäjille lisäturvaa. Torin asiakaspalvelu myös auttaa käyttäjiä ongelmatilanteissa ja muissa kysymyksissä. Palvelumaksu kuuluu aina ToriDiilin käyttöön ja määräytyy myytävän tuotteen hinnan mukaan.
Miten se toimii?
Maksu määräytyy etukäteen tuotteen arvon perusteella. Kun ostat tuotteen ToriDiilillä, palvelumaksun osuus kokonaishinnasta on selkeästi esillä ennen tuotteen maksamista. Tori pitää huolta rahoistasi maksusta tuotteen vastaanottamiseen.
Sinulla on 24 tuntia aikaa tarkistaa, että kaikki on kunnossa. Vasta sen jälkeen välitämme rahat myyjälle.
Miten ToriDiili -palvelumaksun summa määräytyy?
Palvelumaksun suuruus riippuu tuotteen arvosta. Palvelumaksu on sitä suurempi, mitä kalliimmasta tuotteesta on kyse.
Huom! Jos kaupankäynnin kohteena oleva tavara on erityisen arvokas ja herkkä rikkoutumiselle kuljetuksessa, myyjän ja ostajan kannattaa tavata toisensa ja sopia kaupat ilman ToriDiiliä.