Paketti kadonnut toimituksen jälkeen
Oletko saanut ilmoituksen että paketti on toimitettu, mutta et löydä sitä? Toimi seuraavasti:
Tarkista, onko paketti toimitettu väärään kerrokseen, naapurillesi tai tämän postilaatikkoon.
Jos et siltikään löydä pakettia, ota yhteyttä paketin toimittaneeseen kuljetusyritykseen ja pyydä heitä selvittämään asiaa.
Ota yhteyttä Postiin OmaPosti -sovelluksesta tai tästä.
Ota Matkahuoltoon yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kuljetusvahingot@matkahuolto.fi. Muista mainita lähetystunnus otsikossa.
Ota myös yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro kuljetuskumppanilta saamasi tapausnumero tai lähetystunnus.
Paketti kadonnut kuljetuksen aikana
Jos et ole saanut pakettiasi 30 päivän kuluessa, ota yhteyttä kuljetusyritykseen jotta he voivat selvittää asiaa. Myyjää suositellaan olemaan ensisijaisesti yhteydessä, sillä hänellä on paras tieto paketin ulkonäöstä ja sisällöstä.
Ota yhteyttä Postiin OmaPosti -sovelluksesta tai tästä.
Ota Matkahuoltoon yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kuljetusvahingot@matkahuolto.fi. Muista mainita lähetystunnus otsikossa.
Ota myös yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro kuljetuskumppanilta saamasi tapausnumero tai lähetystunnus.
Vastaanotettu paketti on väärä
Miten toimia, jos olet saanut väärän paketin?
- Keskeytä maksu. Täältä voit lukea lisätietoja siitä, miten maksu keskeytetään.
- Ota kuva saamastasi paketista (muista ottaa kuva paketin koodista ja mahdollisesta lähetystarrasta).
- Ota yhteyttä pakettisi toimittaneeseen kuljetusyhtiöön ja kerro, mitä olet saanut ja mitä sinun olisi pitänyt saada.
- Ota yhteyttä myyjään ilmoituksen viestiketjun kautta ja kerro miksi olet keskeyttänyt maksun.
- Ota yhteys Toriin